Modalități de plată

Cum cumpar?
Foarte simplu!
Cumpararea produselor se face prin apasarea butonului “Adauga in cos”. Dupa actionarea butonului, aveti posibilitatea de a stabili cantitatea produselor. Tot in aceasta sectiune, prin actionarea butonului “Continua cumparaturi”, aveti posibilitatea de a alege alte produse in vederea cumpararii. Prin actionarea butonului “Comanda”, veti ajunge in sectiunea in care trebuie completata adresa de livrare, numarul de telefon si datele de facturare. Finalizarea comenzii se face prin apasarea butonului “Trimite”
O persoana din cadrul firmei noastre va va contacta imediat pentru confirmarea comenzii si stabilirea eventualelor detalii.

Care este valoarea minima a unei comenzi?
Nu exista valoare minima de comanda.

Termenul de livrare:
Comenzile vor fi livrate in ziua urmatoare exceptie facand acele produse care se afla la furnizor,acestea vor fi livrate in maxim 5 zile lucratoare.

Costurile de transport
Coletele vor fi trimise catre Dvs. prin intermediul curierului rapid Nemo Express,fan Courier sau GLS Timpul de tranzit al coletelor este de 24 – 48 de ore.
Transportul este GRATUIT in cazul in care valoarea comenzii este mai mare de 150 Ron.
In cazul unei comenzi mai mici de 150 RON, se va percepe o taxa fixa de transport in valoare 25 Ron (pentru coletele de 1 KG sau pana la 1 kg),iar la fiecare Kg suplimentar sa adauga 1 leu/KG la cei 25 de lei.
Acestea sunt valabile numai in cazul in care cabinetul Dvs se afla intr-o localitate cuprinsa in lista de distributie a curierului Nemo Express,Fan courier sau GLS.
La cerere se poate opta si pentru o alta modalitate de transport (posta, alt curier, etc), cu mentiunea ca transportul produsului si rambursul banilor vor fi contra cost.

Plata
Plata poate sa fie efectuata in urmatoarele moduri:
– in sistem ramburs (se plateste catre curier in momentul in care coletul ajunge la Dvs.)
– prin virament bancar in avans

-online prin card bancar

Politica de returnare

 RETURNAREA PRODUSELOR – ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE: 

În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice(returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile.
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail a formularului mai jos prezentat.

Nume client  :

Numar factura fiscala  :

Denumirea produsului (produselor) si cantitatea :

Motivul returnarii* :

Contul IBAN ** :

Alte mentiuni :

* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.
** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal, ramburs prin curier sau prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, se aplica metoda optionala de rambursare: mandatul postal, ramburs prin curier sau prin transfer bancar.

 

In cazul persoanelor juridice, se aplica metoda optionala de rambursare: mandatul postal, ramburs prin curier sau prin transfer bancar.

  1. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE: 

– Produse fara ambalajul original si complet, asa cum a fost livrat (pachet complet, asta insemnand si suportii de polistiren sau carton care au rolul de protejare al produsului)

– Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;

– Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;

– Produse aduse pe comenzi speciale;

– Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;

– Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător;

– Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (in acest caz se accepta o singura bucata desigilata);

Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri – în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garanție.

DATE RETURNARE:

Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) conform celor de mai jos:
SC MONIQE TOPDEN  SRL (dentmarket.ro) – Departament Service & Retur
Str. ALEXANDRU ODOBESCU NR 65,PLOIESTI,PRAHOVA
Telefon : 0786327832;

E-mail : mtopdent@yahoo.com